تبلیغات X

قالب وبلاگ

سرآغاز سخن نام خداست که آرام بخش جان هاست :: انعکاس

انعکاس

انعکاس

* وقتی شغلت دریچه نگاه آدم‌ها به دنیا باشد،چاره‌ای نداری جز آنکه خودت را به آب و آتش بزنی تا از بهترین زاویه،دنیا را ببینی و رویدادها را به بهترین شکل نشان دهی.

* انعکاس یعنی بازتاباندن،گاهی اوقات مشکلات و کاستی هایی را می بینم که امیدوارم با انعکاس آن موجبات رفع این مشکلات را فراهم آورم.

* لینک کردن سایتها و وبلاگها به معنای تأیید محتوای آنها نیست.

* این وبلاگ به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و مستقل عمل می کند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرآغاز سخن نام خداست که آرام بخش جان هاست

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ

اطلاع رسانیدر عصر کنونی اطلاع رسانی صحیح و به دور از غرض ورزی، نقش بسیار زیادی در پیشرفت یک جامعه دارد.

در صورتی که خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه مسائل، مشکلات و کمبودها را به خوبی بررسی نموده و آنرا به موقع به مسئولان مربوطه انعکاس دهند، می توان امیدوار بود که مشکلات تا حدودی مرتفع گردد.

نقد عملکرد مسئولان و دولت نیز اگر بدون غرض ورزی شخصی باشد می تواند سبب پیشرفت در امور و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این مورد می فرمایند: « به هیچ وجه انتقاد کردن را مخالفت و ضدیت نمی‏ دانیم، اما انتقاد باید در چارچوب اصول باشد و - اگر این باشد- این اصلاً یک مخالفت مضری نیست؛ چارچوب اصول، اصول انقلاب است، اصول انقلاب هم سلیقه‏ ای نیست. »

امیدوارم بنده بعنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاران استان مرکزی بتوانم با انعکاس مشکلات موجود و همچنین بیان عملکردهای مثبت و قابل تقدیر مسئولان استان، گام کوچکی در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت کشور عزیزمان ایران بردارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
مسعود شامری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی